بهترین هدفون های سال 2020


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 10
:: بازدید ماه : 17
:: بازدید سال : 107
:: بازدید کلی : 580

RSS

Powered By
loxblog.Com

بهترین هدفون های سال 2020
یک شنبه 26 بهمن 1399 ساعت 22:1 | بازدید : 21 | نوشته ‌شده به دست بهزاد اکبرپور | ( نظرات )

بهترین هدفون های سال 2020

 

شرکت‌های نسبتاً زیادی در جهان وجود دارند که هدفون تولید می‌کنند. از شرکت‌هایی که تقریباً تمام کالاهای دیجیتال را تولید می‌کنند (مانند سونی، سامسونگ)، تا شرکت‌هایی که فقط به طور اختصاصی در زمینه‌ی تولید و توسعه‌ی محصولات صوتی مانند اسپیکر، هدفون و هدست فعال اند. از این برندهای متخصصِ صدا که تعدادشان واقعاً کم نیست می‌توان به سنهایزر (Sennheiser)، بوز (Bose) یا بیِرداینامیک (Beyerdynamic) اشاره کرد. رقابت میان این برندها آنچنان جدی است که حتی خوره‌های تکنولوژی نیز نمی‌توانند از یک برند خاص به عنوان بهترین نام ببرند! تعدادی از معروف‌ترین و بهترین کمپانی‌های تخصصی تولیدکننده‌ی هدفون عبارتند از:

سنهایزر (Sennheiser)، بوز (Bose)، بیتس (Beats by Dr Dre)، بیِرداینامیک (Beyerdynamic)، ای کی جی (AKG)، جی بی ال (JBL)، جبرا (Jabra)، آر اچ اِی (RHA)، استل اند کرن (Astell & Kern)، وی-مودا (V-Moda)، بلو (Blue) و وان‌مور (1More).

غیر از اینها نیز کمپانی‌هایی همچون سونی (Sony)، اپل (Apple)، فیلیپس (Philips) و مانند اینها نیز دستی بر آتش داشته و هدفون‌های ارزنده‌ای تولید می‌کنند.

 

انواع و ویژگی‌های فنی هدفون ها

از لحاظ فیزیکی هدفون‌ها در چند حالت (استایل Style) موجود اند؛ روی گوشی (On-Ear)، دورگوشی (Over-Ear)، توگوشی یا ایرفون (In-Ear or Earphone)، هدست (Headset)، گیره‌ای (Clip On)، پشت گردن (Neck Band) و هندزفری (Hands Free). از لحاظ ارتباطی نیز دو نوع هدفون سیمی و هدفون بی سیم (با استفاده از بلوتوث یا دانگل وایرلس) تولید می‌شود. علاوه بر اینها مهمترین عامل تمایز در عملکرد هدفون‌ها ویژگی‌های فنی آنها است. وجود یا عدم وجود هر یک از این ویژگی‌ها باعث تفاوت در کیفیت صدای خروجی و قیمت هدفون می‌شود. برخی از این ویژگی‌های فنی عبارتند از:

نویز کنسلینگ (Noise Cancellation)؛ اسکن مداوم صدای محیط (نویز) توسط میکروفون و خنثی کردن آن با تولید یک نویز هم اندازه اما در جهت مخالف. هدفون های مجهز به نویز کنسلینگ بهترین گزینه برای استفاده در مکان های شلوغ و پر سر و صدا مانند کارگاه، هواپیما و قطار هستند.

بسته یا باز بودنِ پشت گوشی‌های هدفون (Open Back – Close Back)؛ در هدفون‌های پشت بسته جریان هوا و صدا به محیط داخلی هدفون وارد، و از آن خارج نمی‌شود. ایرکاپ این نوع هدفون ها عایق شده و صدا را ایزوله می‌کند، لذا ضمن آنکه دیگران صدای هدفون را نمی‌شنوند، برای گوش دادن به موزیک با بیس قوی مناسب‌تر هستند. برعکس، هدفون پشت باز روی قسمت بیرونی گوشی یا ایرکاپ های خود منافظی دارد که اجازه می‌دهند جریان هوا و صدا از آن عبور کند. مزیت هدفون‌ های پشت باز این است که صدای خروجی طبیعی تری تولید کرده و خستگی کمتری برای گوش ایجاد می‌کنند.

انواع درایورهای هدفون (Drivers)؛ قسمتی از هدفون است که سیگنال‌های الکتریکی را به صدا تبدیل می‌کند. در واقع درایور یک اسپیکر کوچک شده است. انواع مختلفی از درایورها وجود دارد. برخی هدفون‌ها بیش از یک درایور دارند. برای مثال یک هدفونِ های اِند (High End، پیشرفته‌ترین هدفون‌هایی که تمام فناوری‌های روز در آنها بکار رفته است.) می‌تواند تا 12 درایور داشته باشد!

نوع کابل و اتصالات هدفون (Cable & Connector)؛ جنس و فناوری تولید این کابل‌ها نیز بسیار مهم است. برخی از ویژگی‌هایی که برای کابل هدفون می‌توان نام برد عبارتند از: قابلیت تعویض و جدا شدن کابل، قابلیت جلوگیری از گره خوردگی و در هم پیچیدن کابل و انعطاف پذیری آن. در مورد سر جک هدفون نیز باید دقت کرد که با دستگاه‌هایی که دارید هماهنگ باشد.

ویژگی های فنی بهترین هدفون ها

 

 

علاوه بر اینها، ویژگی‌های دیگری نیز برای هدفون‌ها متصور است. هدفون‌های گیمینگ (Gaming) مخصوص استفاده هنگام بازی طراحی شده‌اند. هدفون‌های ورزشی (Sport) دارای خصوصیات فیزیکی‌ای مناسب ورزش و تحرک زیاد هستند؛ در مقابل عرق کردن و رطویت مقاوم‌اند و هنگام ورزش و تحرک محکم سر جای خودشان (روی گوش) می‌مانند. هدفون‌های مانیتورینگ (Monitoring) یا استودیویی تمام صداها را دقیقاً همانطور که هستند به گوش تنظیم کنندگان موسیقی می‌رسانند.

هدفون ورزشی، هدفون گیمینگ

 

 

چند مدل از بهترین هدفون‌های سال 2020

حال به معرفی 20 هدفون می‌پردازیم که همگی از بهترین و قدرتمندترین هدفون‌ها بوده و از آزمایشات سخت‌گیرانه سربلند بیرون آمده اند. منابع ما برای انتخاب بهترین هدفون‌های انخاب شده و استخراج داده‌های مربوط به هر هدفون جهت بررسی آنها سایت شرکت‌های تولیدکننده و نیز سایت‌ها و آزمایشگاه‌های بسیار معتبری همچون سایت whathifi بوده است. بعلاوه، کیفیت ساخت و صدای اغلب این هدفون‌ها را شخصاً تجربه کرده و صرفاً به اطلاعات دیگران بسنده نشده‌ است. ما همراه باشید.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که در تجربه‌های عملی برای درک تفاوت صدای خروجی هدفون‌های رده بالا و گران‌قیمت باید از کارت صدا و پلیرهای مناسب استفاده کرد.

 

 

 

1) هدفون Sony WH-1000XM3

بهترین هدفون برای موسیقی

هدفون Sony WH-1000XM3

Sony WH-1000XM3 یک هدفون کامل تر و بهتر از نسخه‌های  پیشین خود است که از تکنولوژی QN1 برای حذف نویز‌های اضافی استفاده کرده است، این هدفون ابعاد کوچکتری نسبت به ورژن‌های پیشین خود دارد، این هدفون از طریق بلوتوث به گوشی متصل می‌شود، همچنین شما می‌توانید این هدفون را با استفاده از جک 3.5 میلی متری استفاده کنید.

 

2) هدفون Bose 700 Wireless Headphones

هدفون Bose 700 Wireless Headphones

برند بوز جزو شناخته شده ترین و معتبر ترین برندهای هدفون به شمار می‌آید، این هدفون، از طریق بلوتوث به گوشی و دستگاه شما متصل می‌شود، شما با استفاده از برنامه‌ی بوز قادر خواهید بود که این هدفون را در حالات مختلفی تنظیم کنید، این هدفون با پشتیبانی USB تایپ C، قابلیت شارژ سریع را به این هدفون اضافه کرده است.

 

3) هدفون Beyerdynamic Lagoon ANC Headphones

بهترین هدفون برای موسیقی از شرکت بیردانامیک

هدفون Beyerdynamic Lagoon ANC Headphones

Beyerdynamic Lagoon ANC Headphones جزو با کیفیت ترین هدفون‌های بازار می‌باشد، این هدفون با استفاده از تکنولوژی‌های Qualcomm® aptX ™ ، aptX™ Low Latency و AAC کیفیتی فوق‌العاده را تولید میکند، شما با یک بار شارژ کامل می‌توانید، 45 ساعت از این هدفون استفاده کنید، همچنین این هدفون از جک 3.5 نیز پشتیبانی میکند.

 

4) هدفون Sennheiser momentum 2.0 wired

بهترین هدفون روگوشی باسیم

هدفون Sennheiser momentum 2.0 wired

کمپانی معروف سنهایزر و هدفون‌های باکیفیت آن شهره‌ی عام و خاص‌اند. به ویژه هدفون سنهایزر مدل مومنتوم 2.0 توانسته است تعادلی ظریف بین زیبایی، کارایی و صدای بلورین برقرار کند. آنچه که هدفون Sennheiser momentum 2.0 (سِنهایزر مومِنتوم 2.0) را با لقب بهترین هدفون متمایز می‌کند، در درجه‌ی اول کیفیت ساخت شرکت سینهایزر می‌باشد که در این محصول با بدنه‌ی استیل ضدزنگ و پد چرمی باکیفیت در قسمت هدبند قابل مشاهده است. وجود این قسمت‌های فلزی علاوه بر ساختار زیبا، باعث استحکام بدنه نیز شده است.

 

5) هدفون Beyerdynamic Byron

بهترین هدفون توگوشی با بیس قدرتمند

هدفون Beyerdynamic Byron

کمپانی بیرداینامیک با پیشینه‌ی درخشانی که دارد، همواره نشان داده است که جز بالا بردن استانداردهای موسیقایی و ایجاد تجربه لذت بخش گوش دادن به موسیقی، دغدغه‌ی دیگری ندارد! هدفون Beyerdynamic Byron نیز تنها به همین منظور تولید شده است. این هدفون صدایی واضح و قدرتمند را به همراه بیسی کنترل شده اما قدرتمند به کاربر ارائه می‌دهد. رنج فرکانس هدفون از 10 هرتز تا 23 کیلو هرتز است که باعث تفکیک صدای بالا می‌شود. بعلاوه، ریموت کنترل 3 دکمه‌‌ای سازگار با اندروید و میکروفون باکیفیت نیز از دیگر امکانات هدفون بیرداینامیک بایرون است که استفاده از هدفون برای مکالمه را امکان‌پذیر می‌کند. استفاده از مواد درجه یک و مقاوم، باعث شده است که هدفون هم سبک و هم با دوام باشد.

آکوستیک گوشی‌های این هدفون از نوع پشت بسته است که برای گوش دادن به موزیک با بیس قوی مناسب است. بیس قدرتمند و باکیفیت این هدفون به قدری است که بیشتر از آن مقدار می‌تواند مشکل ساز باشد.

 

6) هدفون Bose quietcomfort 35 II

بهترین هدست روگوشی Noise-Cancelling  و ایزوله‌سازی صدا

هدفون Bose quietcomfort 35 ii

ارسطو زمانی گفت: «انسان طبیعتاً حیوانی اجتماعی‌ست!» این گزاره کاملاً وابسته به استفاده از زبان، صحبت کردن و انتقال اطلاعات توسط انسان است. البته بشر در سال‌های اخیر، این سرشت اجتماعی بودنِ خود را در وسایل و دستگاه‌های دیجیتالی نیز شبیه‌سازی کرده و اجتماعی تشکیل داده است که لوازم هوشمند نیز بخشی انکارناپذیر از آن شده‌اند. ما علاوه بر یکدیگر، با اشیاء نیز وارد تعاملات شبه اجتماعی شده‌ایم. روزانه با وسایل و گجت‌هایی همچون گوشی تلفن، تبلت، ساعت هوشمند و خودرو صحبت می‌کنیم. مدت‌هاست انواع و اقسام دستیارهای صوتی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری همچون Siri، Google Assistant، Google Home و Amazon Echo وارد زندگی دیجیتالی‌مان شده‌اند. خب وقتی ما میتوانیم با یک مکعب پلاستیکی حرف بزنیم، لابد حرف زدن با یک هدفون منطقی‌تر به نظر می‌رسد!

 

7) هدفون M2 IEi Sennheiser MOMENTUM

بهترین هدفون توگوشی سیمی

هدفون M2 IEi Sennheiser MOMENTUM

در مورد هدفون IEi M2 Sennheiser MOMENTUM مطالب زیادی شنیده و خوانده بودم. دیده بودم که در بررسی‌های تخصصی زیر ستون «معایب» عبارت “Nothing of note” به معنای بدون عیب آمده است! اما وقتی آن را از نزدیک دیدم اصلاً باورم نمی‌شد که این همان هدفون باشد. وقتی هدفون را از نزدیک می‌بینی از خودت می‌پرسی که این همه کیفیت و قدرت چطور در این 16 گرم فلز و پلاستیک جمع شده است!؟ چطور می‌شود این همه لطافت و ظرافت را در عین دوام ایجاد کرد!؟ قابل باور نیست که هدفون به این کوچکی چطور صدایی شفاف، قدرتمند و با چنان بیس کوبنده‌ای تولید می‌کند، آن هم قیمتی که زیرِ متوسط به حساب می‌آید! انصافاً که مهندسان و طراحان سنهایزر هنرمندانی قابل تحسین‌اند. به هرحال باید این هدفون را لمس کرد و از آن لذت برد، به‌ویژه اگر طرفدار سبک‌هایی مانند الکترونیک و پاپ باشید.

دور از ذهن نیست که هر ساله بیش از یک مدل هدفون از سنهایزر به عنوان هدفون سال انتحاب گردد. هدفون IEi M2 Sennheiser MOMENTUM توسط سایت‌ها و آزمایشگاه‌های تخصصی‌ای همچون whathifi.com به عنوان بهترین هدفون توی گوش سال 2017 انتخاب شده است.

 

8) هدفون Sennheiser MOMENTUM IE 800

بهترین هدفون توگوشی از لحاظ شفافیت و تفکیک صدا

هدفون Sennheiser IE 800

سنهایزر تمام شدنی نیست! شاید بتوان سنهایزر را آلمانی‌ترین برند تولیدکننده‌ی هدفون نامید؛ متعهد به این الگوریتم اجرایی: تولید باکیفیت، ارتقاء کیفیتِ تولید و باز هم تولید باکیفیت‌تر! ده‌ها مدل از بهترین هدفون‌های جهان را تولید کرده است، اما هیچ‌گاه خود را محدود به یک یا چند مدل خاص نمی‌کند! نوآوری، بهبود مداوم کیفیت و افزایش ارزش افزوده در تولیدات آن هیچ وقت متوقف نمی‌شود. درست وقتی از کیفیت هدفون MOMENTUM IEi M2 شگفت زده‌اید و فکر می‌کنید بهتر از این وجود ندارد، هیبتِ هدفون MOMENTUM IE 800s از راه می‌رسد…

 

9) هدفون AKG Y50

سبک‌ترین هدست روگوشی

هدفون AKG Y50

احتمالاً شما نیز اسپیکرهای باکیفیت هارمن-کاردن (Harman/Kardon) را می‌شناسید. کمپانی هارمن یکی از شرکت‌های بسیار موفق در زمینه‌ی تولید محصولات صوتی است. این شرکت چندین برند زیرمجموعه دارد که هریک به تنهایی اسم و رسم خاص خود را دارند. برخی از این برندها عبارت‌اند از AKG، JBL و Infinity. کیفیت بالای تولید محصولات هر یک از این برندها جای بحث ندارد. AKG هم که به طور تخصصی هدفون تولید می‌کند از این قاعده خارج نیست.

هدفون AKG Y50 از بهترین هدفون‌های سال 2017 شناخته شده است. Y50 یک هدفون روی گوشی بسیار سبک وزن بوده که با قابلیت تاشوندگی و کیف مناسبی که دارد، می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب برای مسافرت و استفاده مداوم باشد. از لحاظ فنی نیز هدفون ای‌کی‌جی مدل وای 50 با آکوستیکِ پشت بسته، رنج فرکانسی 16هرتز تا 24 کیلو هرتز و حساسیت 115 دسی بل می‌تواند صدایی با تفکیک بالا، بیس قدرتمند و نشتی صدای پایین ارائه کند. این ویژگی‌های و نیز قیمت متوسط، AKG Y50 را یکی از بهترین گزینه‌ها برای گوش دادن به طیف وسیعی از موسیقی‌ها تبدیل می‌کند.

10) هدفون بلوتوثی Bose quietcomfort 35

بهترین هدست بلوتوثی روگوشی با قابلیت noise-cancelling

هدفون Bose quietcomfort 35

حدود یک دهه هدفون‌های سری QuietComfort مارک Bose دارای قابلیت noise-cancelling شده‌اند و مدل به مدل کیفیت و کارایی آن را ارتقاء داده‌اند. همانطور که در مدل قبلی گفته شد، در مدل Quietcomfort 35 نیز شما با فشردن یک دکمه وارد یک خلاء صوتی شده و هیچ صدای مزاحمی نمی‌شنوید. البته در مدل QC35 شما می‌توانید بنابر شرایط محیطی و با استفاده از اپ موبایل Bose Connect میزان نویز کنسلیشن (noise-cancellation) را به دلخواه تنظیم فرمائید.

علاوه بر این، هدفون QC-35 از لحاظ صدای خروجی، کیفیت ساخت، دوام شارژ باطری و … نیز هدفونی قابل توجه است. کمتر سلیقه‌ی موسیقایی‌ای وجود دارد که با شنیدن صدای شفاف و هیجان انگیز همراه با تفکیک صدا و بیس قدرتمند QC35 راضی به استفاده از آن نشود. با یک بار شارژ باطری می‌توانید تا ۲۰ ساعت از این هدفون به طور مداوم استفاده‌ کنید. هدفون QC-35 را می‌توانید همزمان به دو دستگاه بلوتوثی وصل کنید.

 

11) هدفون Sennheiser MOMENTUM 2.0 wireless

بهترین هدفون روگوشی بی سیم با بیشترین امکانات و قابلیت

هدفون Sennheiser MOMENTUM wireless

هدفون Sennheiser MOMENTUM 2.0 Wireless با افزودن امکاناتی همچون اتصال بی سیم (بلوتوثی) و نویز-کنسلینگ نسبت به ورژن سیمی (Wired) آن، به یک هدفون همه فن حریف تبدیل شده است. از خصوصیات فنی این هدفون می‌توان درایورهای خارق‌العاده با توانایی تولید صدایی بی‌نهایت لذت‌بخش با تریبل شفاف و بیس قوی، نویز کنسلیشن موثر تا 25 دسی‌بل، میکروفون VoiceMax باکیفیت، باتری با دوام (تا 22 ساعت با یک بار شارژ) و بکارگیری موارد درجه یک همچون چرم طبیعی و استیل را نام برد.

ایزوله سازی بالای صدا در هدفون‌های Sennheiser MOMENTUM wireless مورد توجه کاربران قرار گرفته است. این هدفون دارای دو میکروفون و یک دکمه‌ی چندکاربردی زیر ایرکاپ‌ها است. هدفون Sennheiser MOMENTUM wireless قابلیت جمع شدن خوبی داشته و به همراه قاب چرمی، کابل اتصال به کامپیوتر و موبایل عرضه می‌شود. همه‌ی اینها سنهایزر بی سیم فوق را به عنوان یکی از بهترین هدفون های روگوشی معرفی می‌کنند.

 

12) هدفون Blue Ella

بهترین هدست با آمپلی فایر مخصوص گوشی

هدفون Blue Ellaوقتی حرفه‌ای‌ها دست به کار می‌شوند همیشه بهترین محصولات متولد خواهند شد. Blue را بیشتر با میکروفون‌های حرفه‌ای آن که در اکثر استودیوهای ضبط استفاده می‌شود می‌شناسند. هدفون Ella Blue نیز محصولی حیرت‌آور از کمپانی بلو است که با ترکیب درایورهای 50 میلی‌متری پیشرفته‌ی پلینر مگنتیک (Planar Magnetic) و آمپلی فایر 250 میلی‌واتی (mlW) داخلی، تمام حس شنوایی انسان را برانگیخته و بکار می‌گیرد.

 

هدفون blue Ella نه تنها از لحاظ فنی، بلکه از حیث ظاهر نیز کاملاً متفاوت و منحربفرد است. طراحی خلاقانه‌ی این هدفون از سیستم تعلیق خودروهای فرمول یک الهام گرفته شده است که موجب می‌شود هدفون طوری روی گوش قرار گیرد که بیشترین ایزوله سازی و کمترین نشتی صدا را داشته باشد.

 

13) هدفون RHA T10i

بهترین هدفون توگوشی با قابلیت تغییر صدا

هدفون RHA T10i

قابل تعویض بودن نوع صدای خروجیِ هدفون (بم یا زیر بودن صدا) چقدر برای شما مهم است؟ شاید تعجب کنید اما RHA (آر-اچ-اِی) در هدفون توگوشی T10i خود این قابلیت را تحت عنوان Custom Tuning گنجانده است. همراه این هدفون چند فیلتر آکوستیک اضافی دارد که کاربر می‌تواند با تعویض آنها زیر و بمی صدا را تنظیم کند. البته ممکن است تعویض زیاد فیلتر برای کابرانی که طیف گسترده‌ای از سبک‌های موسیقی را گوش می‌کنند چندان جالب نباشد، اما برای کابران حرفه‌ای تر که به نوعی با تولید موسیقی در اتباط‌اند مفید واقع شود.

 

جهت خرید فروش انواع هدفون های بی سیم و یا ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: